Pers
Freischütz (Ännchen, 2005)
Operagazet
"Anja Van Engeland séduit par son impétuosité et son engagement scénique"
Culture
"La découverte de la production étant notre jeune compatriote Anja Van Engeland, assurée jusque dans les aigus les plus périlleux, tres musicale en debordante de vitalité."
Online Musik Magazin
"Anja Van Engeland hatte ein kraftvolles, bewegliches Organ und eine grosse Spielbegabung"
The Rape of Lucretia (Female Chorus,2008)
Mundoclásico
"Anja Van Engeland en principio con una voz `neutra` de soprano lírica, tuvo una actuacion formidable. Y el público, numeroso aplaudio con calor."
De Standaard
“Female Chorus werd uitstekend vertolkt door Anja Van Engeland”
Klassiek centraal
“Female chorus werd glansrijk in de verf gezet en met een rijke muzikaliteit door Anja Van Engeland”
Auxipress
"En tête, Anja Van Engeland (Soprano percutant) donne entière satisfaction tant sur le plan vocal que scénique."
Faust (Marguerite, 2009)
Place de l`Opera
“Anja Van Engeland blonk uit in de cast als Marguerite.Ze was zeer heftig in haar acteren en zong fraai. Haar stem had de juiste lichtheid om geloofwaardig een onschuldig meisje te zijn, maar beschikte tegelijk over voldoende kracht om de opera een dramatisch einde te bezorgen.”
Cultuurbewust
“Anja verdient een staande ovatie voor haar spel en haar loepzuivere zang, die je menigmaal kippenvel bezorgt”
Fausto (Margherita, 2018)
Medium.com
“Anja van Engeland beautifully plays with her voice to represent a torn Margherita.”